2012. július 26., csütörtök

Kezdetek


Halihóó! Laura Payne vagyok. Igen a bizonyos One Directionos Liam Payne a bátyám. Néha előnyömre válik de néha nem. A 1D-s rajongók rengetegen megállítanak az utcán azzal, hogy a bátyád milyen helyes, van e barátnője és ilyesmi ostoba kérdések hada. Amióta Liam-ék híresek lettek rengeteg új barátom lett. Illetve hát jól tudom, hogy ezek csak érdekbarátok.Csak a bandáról akarnak tudni információkat. Persze a csalódásukra én soha nem szoktam semmi belső információt kiszivárogtatni. Pedig én mindenről tudok. Hisz Liammel talán mi vagyunk a legjobb testvérek a világon. Tud mindenről ami velem történik, és én pedig mindenről ami vele. A szerelmi életemet is talán a bátyám ismeri legjobban, a 3 legjobb barátnőm után. Igen mert az ellenére, hogy Liam híres lett ők hárman maradtak meg nekem barátként. Victoria Blanket becenevén Vicky, Loren Tomhson és Heather Cham. Ők mindig is a legjobb barátaim lesznek. Persze, igen nekünk is van szerelmünk a bandából. Lorennek Louis, Heathernek a bátyám, Vicynek Harry, és nekem Zayn tetszik. Bármit megadnánk azért, ha csak randizhatnánk velük. Heathernek könnyű hisz a bátyám tetszik neki, és én Liamnél mindig csak jókat szólok az érdekében. Amióta megalakultak na mi azóta vagyunk Directionerek.


2 megjegyzés:

  1. Nekem tényleg nagyon tetszik:)Jöhet a következő^^Nagyon tetszik a sztori:)Olvasnám tovább^^Szeretem a testvéres sztorikat..nekem is van 2 sztorim !Mind2 tesós:)Szóval nekem nagyon bejön:)Jöhet a kövi^^Amúgy nagyon ügyesen írsz^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm..:) már írom a következőt..:))

      Törlés