2012. július 30., hétfő

2.rész-Meglepődve


Tehát a srácoknak lehetőségük lesz valakit felhívni. Gondoltam, hogy Liam engem fog, de megfordult a fejemben anya is. Hisz itthon csak engem ér el. Tuti anyut hívja, én pedig csak TV-n keresztül hallhatom a hangját. Pedig rettentően hiányzik. Nekem a legjobban. Szeretném újra látni és megölelni a bátyámat. De nem lehet, a koncertek miatt nincs ideje hazajönni, anyu meg nem fizeti ki a repülőjegyeket Londonba. Az első telefonáló Harry volt. A családját hívta, és elmondta,hogy rettentően hiányoznak neki, főleg az anyukája. Másodiknak Louis telefonált. Ő is a családját hívta. Niall a bátyjávalbeszélt, Zayn pedig az anyukájával.Aztán jött Liam.Nem is vártam, hogy megcsörrenjen a telefon. Tudtam, hogy anyut fogja hívni. Pár perc múlva mikor a bátyám tárcsázott, összerezzentem a mobilom csörgésére. Felvettem, és beleszóltam.
-Halló?
-Szeva hugi! Mi újság?-kérdezte Liam egyszerre a mobilban és a TV-ben.
-Hali bátyó! Semmi! Azt hittem anyut hívod fel! Batárian hiányzol nekem tesó!-mondtam szomorúan
-Üdvözlöm anyut! Te is nekem! Ezért vettem, vettünk a srácokkal repülőjegyeket, és holnap indultok Londonba, postán megy a jegy este megérkezik. Innentől velünk fogtok lakni.
-Fúúúú! Azta! Köszi Liam! Szeretlek! Várj lakni? Hány jegyet vettetek?
-4! Minden csajszinak egyet! Fiúk meg akarnak titeket ismerni! Én is szeretlek!
-Akkor holnap bátyó! És köszönjük szépen!
-Nincs mit hugi! Kimegyünk elétek! Akkor holnap! Puszi! Szeretlek!
-Puszi! Én is téged bátyó!
A csajokkal ugráltunk örömünkben. Vége a fiúk megismerhetnek minket. A repülőjegyek úgy 8 fele érkeztek meg. Este hátralévő részét pakolással töltöttük el. Beállítottam az ébresztő órám 6-ra, mert a gép 8:30-kor indul. Vártam a holnapot, hisz megismerhetem London-t, de legjobban annak örültem, hogy 2 év után újra látom és megölelem a bátyámat.

2 megjegyzés:

  1. sziia :) jó lett nagyon :) :D gyorsan kövit :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa..:) kösziii:) ma de legkésőbb holnap jön egy jó pár rész..:) örülök, hogy tetszik..:))

      Törlés