2012. augusztus 6., hétfő

3.rész-Utazás



Reggel korán keltem fel. Éjjel alig aludtam. Hatalmas lázban égtem.Ma újra láthatom a srácokat. Izgulok hisz a barátnőimet még csak Liam látta, a fiúk csak engem ismernek. Fogalmam nincs mit szólnak hozzájuk, de vajon hozzám mit. Hisz 2 év alatt én is elég jól megváltoztam. 7.00-kor csöngettek. Meg sem várták amíg kinyitottam az ajtót, hanem mint az eszeveszett barbárok betörtek a házba.
-Reggelt Lau! A qvartett kész az indulásra!-kiabált Heather
-Heather, drágám te félsz, hogy folyton ordibálsz mint egy vadbarom?-kérdeztem nevetve
-Nem, csak végre találkozom a férjemmel!-nevetett
-Apád valaga a férjed!-mondta Vicky nevetve
-Oké csajok! Nyugi már na! Menjünk!
Hívtunk egy taxit, és elmondtuk hova szeretnénk menni. Az úton is végig nevettünk, és végig a fiúk voltak a téma.
-Ti csajok! Szerintetek bejövök majd Louisnak??-kérdezte elpirulva Loren
-Nem tudom, biztosan!-mondtam mosolyogva
El kell mondanom valamit. 2 éve az X-faktor után a srácok 2 hetet voltak nálunk.  Igen akkor még mind fiatalabbak voltak, de persze helyesek. Az alatt a 2 hét alatt közelebbi kapcsolatba kerültem egyikőjükkel.Nem, nem Zaynnel. Az a helyzet, hogy abban a 2  hétben, hogy is mondjam, jártam Louissal. Igen, Louis Tomlinsonnal. Erről a rövid kapcsolatról csak én és Lou tudtunk. Nem volt igazi kapcsolat, hisz csak pár csók volt, semmi több. 2 év alatt megváltoztam, és szerintem Louis is. Fogalmam nincs mi lesz ha meglátjuk egymást. Azért, minden esetre szeretném tudni, hogy működik-e még köztünk a kémia. 8.15-re ki is értünk a reptérre. Elmentem sz újságoshoz, és láttam a One Directionos küön posztermagazint.
-4-et kérek!-mondtam
-Oké,7 euró lesz.
-Rendben, itt van!-mondtam és átnyújtottam a pénzt.
A csajokkal felszálltunk a gépre és beszélgettünk.
-Ti csajok, mi lenne ha leszállás után elkezdenénk énekelni az I want-ot?-kérdeztem nevetve
-Benne vagyok válaszoltak kórusba.
3 órát utaztunk a gépen amikor odaértünk és leszálltunk.

4 megjegyzés: