2012. augusztus 12., vasárnap

10.rész-Bejelentések


Levonultunk a nappaliba, de persze azt a látszatot keltettük, hogy semmi nincs köztünk.Amint leértünk, Zayn és Liam szaladtak oda hozzám.
-Jól vagy?-kérdezték egyszerre
-Igen,persze!
Körülnéztem,Harry és Vicky elmélyülten beszélgettek de azért ők is aggódva kérdezték meg,hogy minden rendben-e, Heather az anyjával beszélt telefonon, és Loren Daniel páros a jelenlétemet sem méltatva röhögtek önelégülten. Hát oké,ha ezek ketten összejönnek csak nyugodtan. 1. már kicsit sem érdekel Daniel, 2. ha Loren ilyen szemét velem,többé nem nevezem őt barátnőmnek és a legfontosabb 3. van barátom. Igen, és nagyon szeretném ha ez most nem eltitkolt kapcsolat lenne mint 2 éve. Szeretem Louis-t, és biztos vagyok benne, hogy a bátyám is megbékél vele idővel. Egy reakciótól félek nagyon, és ez Zayn-é. Délután mindenki úgy döntött, hogy elmennek a közeli tengerpartra. Én kihúztam a fejem a dologból, és fejfájásra hivatkoztam. Biztos voltam benne,hogy egyedül töltöm a napot,de nem bántam. Aztán Louis azt mondta,hogy ő sem tud menni, mert dolga van a városba. Úgy hogy, beült a kocsiba és elment. A srácok és a lányok pedig elviharoztak a strandra. Alig telt el 2 perc mikor Louis viharzott be a lakásba, felkapott és megcsókolt.
-Louis csezd meg,megijedtem!Neked nem dolgod van a városba?-kérdeztem miközbe azért a karjába voltam.
-Drága cicám, nem csak kitaláltam, hogy veled lehessek!-mondta nevetve majd megcsókolt
-Szerintem,mondjuk el nekik!-mondtam megkockáztatva Louis kiborulását
-Jó, rendben! Én is így gondoltam!-mondta és megejtette azt a mosolyt amit imádtam
Amíg a srácok hazaértek, volt gondolkodni valónk Louissal, hogyan fogjuk velük közölni. Megbeszéltük, hogy ő fogja elmondani. Amint hazaértek Lou szólt nekik, hogy üljenek le mert valamit kell mondania.
-Mi az Louis? Baj van?-kérdezte aggódva a bátyám.
-Hát Liam lehet, hogy neked az!-mondta Louis félősen
-Na bökd ki!
-Az a helyzet, hogy Lau és én megint együtt vagyunk!-mondta és hozzám lépve átkarolt.
Na azokat a tekinteteket kellett volna látni. Szerintem, köpni-nyelni nem tudtak.
-Na jó!-szólalt meg Harry-Mi is együtt vagyunk Vickyvel!-mondta és megcsókolta a barátnőmet.
-Az oké-mondta Liam-De ez mi a franc hugi?-kérdezte kikerekedett szemmekkel
-Szeretem Louis-t! És ő is engem!
-Pompás, ez pazar!-mondta Zayn és feldúltan kifutott
-Ajhh basszus! Zayn!!-kiabáltam utánna, de akkor már elhajtott az autóval.
Nem kellett volna mérgesen kocsiba ülnie, főleg úgy, hogy még jogosítványa sincsen. Ha valami baja lesz, az csak is az én hibám lesz, senki másé.
-Aha Louis szeret. Mi van Eleonorral?-kérdezett vissza Niall
-Kuss szőke!
-Eleonor?Louis ő meg ki?-kérdeztem a barátomhoz fordulva
-Drága Louis barátunk barátnője!-írt le kis idézőjeleket Liam a barátnő szónál.
-Louis?-kérdeztem
-Nem nem a barátnőm!Lau higyj nekem!
Ekkor megcsörrent a telefon.Liam vette fel, és nagyon elborzadt arccal tette le.
-Van egy nagyon rossz hírem. Lau és én most elmegyünk és utánna ti is jöhettek. Majd telefonálok, hogy hova.

2 megjegyzés: