2012. augusztus 10., péntek

Díj!.:)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Elizának..:) <3



1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1) 11 dolog magamról
-Szeretek írni, és nem csak fanfictionöket , hanem egyyéb történeteket is
-Kedvenc bandám: Big Time Rush, és a One Direction
-Régebben Alkonyat fan voltam, de még most is..:) *-* Team Jacob*-*
-Kedvenc BTR tagom: Kendall
-Kedvenc 1D tagom/tagjaim: Zayn és Niall^-^
-Ha felnövök szeretnék gyümölcs lenni a jogobellába, na jó viccet félretéve gyógyszerész szeretnék lenni
-Jelenleg másodéves vagyok, egy gimi Humán tagozatán
-Mindenen tudok nevetni, egyszer például attól kaptam nevetőgörcsöt, hogy a barátnőm azt mondta fapapucs
-Két kutyám van és egy macskám
-A nővéremmel és az anyukámmal élek együtt
-Egy valamit utálok az emberekbe, ha kétszínűek

2) Kérdések

1.Kedvenc színészed?
Fuuhaa, talán Taylor Lautner, de persze ha megjelenik a fiúk filmje akkor majd ők..:)
2. Olvastad a blogom?
Ahaa, és nagyon király. Abba ne merd hagyni!..:D
3. Mi a véleményed a fiú lány barátságról?
Hát szerintem lehetséges, és létezhet. Bár sokszor az egyik fél mindig többet érez mint barátság..:)
4. Szereted a Twilight-ot?
Imáádom, a könyvet és a filmet is vagy 20x elolvastam Team Jacob!
5. Kedvenc gyümölcsöd?
Talán a barack, vagy a dinnye Na jó nem tudok választani. Az összes gyümit szeretem!..:))
6. Mit tennél ha rád támadna egy dühös szarvas csorda?
Hát fogalmam nincs.XD
7. Szereted a kiskutyákat? És ha igen melyik a kedvenced?
Imádooom, nekem is van 2 kiskutyám. A Yorkshire Terrier és a Palotakutya mert nekem ilyenek vannak.
8. Szeretsz tanulni?
Azt ki szeret?..:DD Hahaha
9. Miért kezdtél el írni?
Rengeteg jó blogot olvastam, és gondoltam én is belekezdek egybe..:)
10. Szereted önmagad? Meg vagy elégedve magaddal?
Őhm nem, egyetlen dolgot szeretek magamon, és az a szemeim..:)
11. Ki a kedvenced a 1D-ből?
Zayn és Niall. Na meg persze Liam, Louis és Harry. :)

3. Kérdések

1) Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
2) Kutya vagy cica?
3) Te is nagy kocka vagy?..:D
4) Miért kezdted el a blogolást? Mi inspirált?
5) Kedvenc tantárgyad?
6) Kedvenc filmed?
7) Ki a kedvenced a One Directionből?
8) Ha Directioner vagy mit üzensz a Directionatoroknak?
9) Team Edward vagy Team Jacob?
10) Ha 3 dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mik lennénk azok?
11) Küzdesz az álmaidért?

4) Én 4-öt tudok csak.:)
Niki:
http://nikiiblog2.blogspot.hu/
Etus:  
http://mylifewithonedirection.blogspot.hu/
Anna:
http://onedirectionandanne.blogspot.hu/
Viki: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése