2012. augusztus 8., szerda

6.rész-Séta


Felmentünk a szobába 4-en, és bezártuk az ajtót. Azért, hogy ezek a lököttek még véletlenül se zavarjanak minket. 4 ágy volt egymás mellett, mi pedig a 4 égtáj felé széttoltuk őket. Mindenkinek 1 sarok jutott. Ezután mindenki azzal volt elfoglalva, hogy a citromsárga fal minden egyes négyzetméterét beborítsa poszterrel.
-Héé Lau! Itt egy Zayn-es poszter kell?-kérdezte Heather
-Persze dobd! Itt egy Liames!-mondtam és átdobtam neki.
Már majdnem végeztünk amikor kopogtak.
-Hali csajok! Elmegyünk sétálni nem jöttök?-kérdezte Harry
-De!-mondtuk kórusba
Még azért az utolsó posztert a helyére nyomtuk. Kimentünk a szobából és le a lépcsőn a fiúkhoz. Aztán elindultunk a közeli parkba. Leültünk egy fa tövébe, és beszélgetni kezdtünk.
-Lau és van most valakid?-kérdezte érdeklődve Niall
-Nem épp nincs!-mondtam kedvesen
-Hmm nekem sincs barátnőm! Nem jelentkezel a posztra?-kérdezte nevetve Zayn
-Nem hát!-válaszolt helyettem Liam.
-Kösz bátyó!-feleltem gúnyosan
-Amúgy mi van Daniel-lel?
-Heh?-kérdeztem értetlenül
-Tudod Daniel! Daniel Greek!
-Jaj bátyó annak már 2 hónapja vége!
-Az meg ki?-kérdezte Zayn
-A volt barátja, bírtam a srácot. Hogy-hogy vége?
-Hát nem tudom csak úgy!-válaszoltam Liam kérdésére
-Ez mikor kezdődött?-kérdezte Zayn
-Khmmm, 2 éve.
Erre a szóra Louis felkapta a fejét. Miután vele szakítottunk, azután úgy 2 héttel randiztam Danyvel és összejöttünk. 2 évig voltunk együtt, de kihűlt a szerelem.
-Lau szerintem ideje megtudniuk!-mondta Louis
-Nem! Nem!
-De igen!
-Mit is?-kérdezték kórusba
-2 éve tudjátok, abban a 2 hétben.
-Aha!-vágott közbe Liam
-Jártam a hugoddal!-mondta Lou és elfordult
-MI VAN?-kérdezték egyszerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése