2012. augusztus 6., hétfő

4.rész-Viszontlátás


Amikor leszálltunk, rögtön bele is vágtunk, és énekelni kezdtünk:
-I want, I want that's crazy
 I want , I want that's not me
 I want, I want to be love by you!
Direkt hagytunk ki egy I want-ot belőle, csak mert így vicces volt énekelni.
-Na persze, ti vagytok a nagy directionerek, még a szöveg se így van!-nevetett valaki
-Szeva Payne! Gyere már ide a húgodhoz!-mondtam én is nevetve
Ekkor lépett ki a tömegből 5 elképesztő helyes srác, Niall, Zayn, Harry,Louis és persze Liam.
-Szia hugi! Örülök, hogy látlak! És persze titeket is lányok!
Ezután jött az üdvözlés, Liam megölelt majd a csajokhoz lépett és őket is.
-Fiúk bemutatom a csajokat!-fordultam a többiekhez
-Oké Lau!
-Zayn, ő itt Loren, ő itt Vicky és ő itt Heather!-mutattam a csajokra
-Hali!-köszönt nekik kedvesen
Ugyan így bemutattam őket a többieknek,mikor Louishoz értem eltűnődtem. Vajon érez még valamit? Nem hiszem. Neki is bemutattam a csajokat, aztán elindultunk a kocsihoz. Gyorsan egy kék házhoz értünk.
-Ez gyönyörű!-mondtam
-Köszönjük!-válaszolt kedvesen Niall.
Bementünk és leültünk a kanapéra. A fiúk is ugyan így tettek, aztán boci szemekkel ránk meredtek.
-Héjj! Mi az?-kérdezte Loren
-Na nektek is tuti van kedvencetek. Áruljátok el ki az!-könyörgött Hazza
-Jó-jó!-mondtam
-Harry!-mondta nevetve Vicky
-Liam! De ezt ő tudja!-mondta Heather
-Louis!-tette hozzá Loren
Ekkor jöttem én.Láttam, hogy Louis erősen reméli,hogy őt mondom.
-Zayn és Niall!-mondtam kacagva
-Hmm!-mondta Zayn egy cinkos mosoly keretében.
-Na mivel engem ismertek így én és aki vállalkozik felvisszük a cuccokat a szobába! Na ki jön?-kérdeztem
-Én!-pattant fel Lou.
-Oké! Menjünk!-mondtam
Valahogy éreztem, hogy ő jelentkezik, de reméltem, hogy nem. Éreztem Loren szúrós pillantását a hátamban.Tudtam, hogy fél tőle,hogy még is Lou-t választom, ő pedig engem. De nem fogom, ekkora ringyó nem lehetek a barátnőmmel.
-Ez a ti szobátok!-mondta Lou és kitárta az ajtót
-Ez gyönyörű!-mondtam, és a nyakába ugrottam.
Valahogy ezt is tudtam, hogy nem szabad, de nem tudtam magam kontrolálni. Talán még szeretem, nem tudom. A véletlen is szülhet meglepetést, ugyan is Louis ahogy a nyakába ugrottam telibe csókolt.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó folytasd.! És a szívedre hallgass ahhoz, hogy te "igazából" mit szeretnél velük, eddig nagyon jó csak így tovább.! ;)

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen tényleg nagyon jó, úgyhogy siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés