2012. augusztus 9., csütörtök

9.rész-Kérdések hada

-Lau, még mindig szeretlek! Hülye voltam, hogy szakítottam veled! Gyere vissza hozzám kérlek! Soha többé nem csallak meg! Kérlek, tényleg batári nagy hülye voltam!-mondta és meg akart csókolni
-Baszódj meg Daniel! Felőlem maradhatsz 5 évig Londonba, és könyöröghetsz térden csúszva, hogy menjek vissza hozzád, én a büdös életbe nem fogok!-mondtam dühösen
-Mi van Daniel? Megcsaltad a húgom? Ha ezt tudom, soha nem hívlak ide!-kiabált Liam Daniel felé.
-Fiúk, oké, ezt majd elintézitek otthon! Mindenki minket figyel!-mondtam és szédülni kezdett velem a világ. Nagyon utálom ha valakik kiabálnak. Mindig rosszul érzem magam tőle. Lehet, hogy elájultam, sőt valószínű mert a szobámba ébredtem és Louis ült mellettem.
-Louis, mi történt?-kérdeztem értetlenül
-El ájultál, Zayn hozott be! Annyira megijedtem!-mondta Louis és megölelt
Nem érdekelt mit gondol erről Loren, vagy Liam hihetetlen jó volt újra Louis karjai közt lenni. Igen, most már bevallhatom magamnak. Szeretem Louis William Tomlinson-t. Nincs értelme ezt titkolni.
-Szeretlek!-suttogtam az ölelő karjai közt
-Én is szeretlek!-mondta és egy gyengéd csókot lehelt az ajkaimra
Nem vesztegethetem el az időt, hisz ki tudja, meddig lehetünk még együtt. És talán nekem Louis az igazi, mert 2 év alatt is végig szerettem, ha bár magamnak nem igazán akartam bevallani. Csókunk szenvedélyes volt, olyan mint régen. Amikor ajkaink elváltak egymástól, kezem még mindig a nyakán összekulcsolódva pihent.
-Mi lesz most Louis? Loren tuti teljes mértékben megutál engem, de nem tehetek róla. Szeretlek, nagyon is szeretlek!
-Hát Lau, Loren eléggé el van Daniel-lel, és holnap elmennek randizni.
-Hogy mi?-kérdeztem meglepődve
Eddig azt hittem Loren az igaz barátaim közé tartozik, erre elmegy randizni Dany-vel? A lánykódex világosan kimondja, hogy a legjobb barátnőnk exe minden körülmények közt tabu. Na jó, nem mint ha izgatna. Menjenek csak randizni, kit érdekel ha nekem itt van ez a csodálatos srác, akit mindennél jobban szeretek.
-Szóval Lau?Mi a válasz?-kérdezte szégyenlősen Louis
-Mire? Jajj ne haragudj rám el bambultam. Mit kérdeztél Lou?
-Hogy megpróbálhatnánk e újra?
-Persze!-mondtam és megcsókoltam
Rég éreztem ilyen melegséget itt bent. Szeretem őt, mindennél jobban, és soha de soha nem akarom újra elveszíteni, és át élni azt a borzalmat amit 2 éve.
-Szerintem, azért a többieknek még ne mondjuk el!-mondtam mosolyogva
-Rendben, egyet értek!-mondta Louis
-Szeretlek én kis Boo Bearem!-mondtam mert tudtam, hogy ez a becenév a kedvence
-Én is szeretlek, és eddig is végig szerettelek Cicapók!-mondta mosolyogva.
Nekem pedig ez volt a kedvenc becenevem.

1 megjegyzés:

  1. szia(: vár egy díj a blogomon(: http://mylifeewithonedirection.blogspot.hu/ *-*

    VálaszTörlés