2012. augusztus 28., kedd

12.rész-Beszélgetés a mennyben

Hallgassátok közbe, kérlek titeket: http://www.youtube.com/watch?v=Woepv9WZGQI&feature=fvwrel

*Zayn szemszöge*

Mi ez a fehérség? Mi ez a hely? Csak annyira emlékeztem  mindenből, hogy autóba ültem. Meg akartam halni, hisz az egyetlen lány akit szeretek mással van. Az egyik olyan fiúval, akit a leginkább a testvéremnek gondolok. Soha nem hittem volna, hogy valami tud ennyire mardosni, mint az a tudat, hogy soha nem lehetek vele. Pedig szeretem, nagyon is. Egy nagy fehér ajtót találtam. Találtam egy nagy fehér ajtót. Talán tényleg teljesült a kívánságom, és tényleg meghaltam? És mindez úgy történt meg, hogy el sem mondhattam neki, hogy mennyire szeretem.Hát vége, ezek szerint lezárult életem utolsó fejezete. Mély levegőt vettem, és beléptem az ajtón. Odaát egy virágokkal és fákkal teli rét fogadott. Hát tényleg meghaltam. Két ismerős ember közeledett felém. A nagypapám és a nagymamám voltak azok.Régen nem láttam őket, kicsi voltam amikor meghaltak.
-Nagypapa, Nagymama! Hol vagyok? Mi ez a hely? Tényleg meghaltam?
-Zayn, kicsi szívem. Hallgass meg minket. Te túl fiatal vagy hogy meghalj és odaát az élők között van egy lány, aki teljes szívéből szeret. Hallottuk, ott ül most is az ágyad mellett, fogja a kezed és hullik a könnye. Ha nem hiszed el nézd meg.-mutatott a nagymamám egy ablakra amit eddig észre sem vettem. Odaléptem és kinéztem rajta.
Magamat láttam, ahogy tétlenül fekszem az ágyon és nem tudok semmit csinálni. Alig élek. Kómában vagyok. De talán az én őrangyalom ül az ágyam mellett és fogja a kezem. De ha az őrangyalom, miért sír? Lau az, az a lány akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek. Tényleg szeretne? Még néztem egy pillanatig, és ekkor olyan történt amit már nem éreztem volna, ha tényleg meghaltam volna. Lau egy édes csókot lehelt az ajkamra. És éreztem. Úgy szerettem volna magamhoz ölelni, megpuszilni és megnyugtatni, hogy nincs baj.
-Visszamehetsz az élők sorába azon az ajtón!-mutatott rá egy fekete ajtóra a nagymamám.
-Zayn figyelj, mi sok mindent tudunk. Jól figyelj, még 2-3 napig kómában leszel aztán szép lassan fel fogsz ébredni.
-Nagymama, nagypapa. Kérdezhetek valamit?
-Persze kis unokám!
-Ha mindent tudtok, akkor miért történt ez? És Lau az igazi?
-Azért történt, hogy az a leányzó ott lennt, rájöjjön, hogy szeret téged. És igen, becsüld meg mert valószínűleg ő az igazi.
-Köszönöm nektek!
-Ilyet többet ne csinálj rendben?
-Rendben!-mondtam és megöleltem őket
Ezután az ajtóhoz léptem, és kiléptem rajta. Zuhanni kezdtem, és éreztem, hogy újra van testem.
-Szeretlek!-hangzott el a szó Lau szájából
És valamilyen csoda folytán ezt is hallottam, bár válaszolni nem tudtam.

1 megjegyzés: