2012. augusztus 9., csütörtök

8.rész-Ő meg mit keres itt?


*Liam szemszöge*

Láttam a húgomon, hogy tetszik neki Zayn, de tényleg rohadtul félek, hogy összetöri a szívét. Jobb lesz ha újra összehozom Daniel-lel, mert legalább ő nem csak szórakozik vele.
-Haló Daniel-lel beszélek?-kérdeztem
-Igen, Liam?
-Aha, hello haver!  Figyelj biztos tudod, hogy itt vannak a húgomék Londonba! Szeretném ha idejönnél, és újra megpróbálnád vele!
-Nagyon szívesen, hisz szeretem a húgod!
-Akkor 1 óra múlva?
-Persze! Gyertek ki a reptérre.
-Oké!
*Lau  szemszöge*
Na ilyenkor nem szeretem a bátyám. Mikor belekotyog az életembe.Amikor hazaértünk meg akartam keresni Zayn-t, de nem volt otthon. Helyette Louissal ütköztem össze.
-Bakker bocs! Nem láttad Zayn-t?
-Ő nem bocsi!
-Oké, köszi!
-Ne haragudj rám kérlek!
-Jó!Jó! Nem haragszom!
-Őő a bátyád üzeni,hogy menj le mert mentek valahova!
-Köszi!
Levágtattam a lépcsőn.
-Hali bátyó! Mi van?
-Gyere elmegyünk valahova!
-Oké, rendben!
Beszálltunk a kocsiba, és elhajtottunk. Furcsálltam, hisz a repülőtér irányába hajtottunk.
-Liam, most fel akarsz tenni egy gépre?-kérdeztem aggódva
-Jajj, dehogy!-mosolygott-Csak jön valaki!
Leparkoltunk, és elindultunk a repülőtér épületébe. Útközbe összeszedtük Zayn-t.
-Oké Liam, ki jön és mikor?-kérdeztem
-Sziasztok!-köszönt egy ismerős hang
Na ne. Ezt a hangot ezer közül is felismerném. Tudtam ki az, de hátrafordultam azért.
-Ő-ő? Ez meg mi a fene?
-Szia Lau, hát nem is örülsz?
-Drága Lau, itt van a volt barátod! Üdvözöld szépen!
-Ez meg mi a francot keres itt?-kérdeztük Zaynnel egyszerre
-Lau beszélnünk kell! Ez fontos!-fordult hozzám Daniel
-Mondjad!-mondtam és keresztbe fontam a kezem a mellkasomon.

2 megjegyzés: