2012. augusztus 6., hétfő

5.rész-A vonzás szabályai


A csókja most is ugyan olyan méz édes volt mint régen.Amikor ráeszméltem mit csinálok, elfordultam.
-Lau?-kérdezte Louis
-Ne haragudj,de nem tehetem! Nekem már más tetszik és talán jobb, ha mi elfelejtjük egymást így! Mert nem tehetem ezt Lorennel! Sajnálom!
-Shhh!-csitított el Lou.-Én még mindig emlékszem arra a csodálatos 2 hétre, és szeretném ha folytatódna! Nagyon szeretném! Szeretlek!-mondta és hozzám hajolt
De én elfordítottam az arcomat.
-Nem lehet! Kérlek próbálj meg így elfelejteni, és beleszeretni Lorenbe! Felhívnád nekem Vicky-t?
-Persze, de nem fog menni!-mondta csalódott arccal és lement.
Pazar! Mondhatom! Vicky épp akkor jött be a szobámba mikor elejtettem egy könnycseppet.
-Basszus Lau! Mi a baj?
-Vicky, ezt csak te fogod tudni a lányok közül! Ígérd meg, hogy senkinek nem mondod el!
-Jó, jó! Bökd ki mi a gond!
-2 évvel ezelőtt amikor a fiúk nálunk voltak, jártam Louissal, és az előbb csókolóztunk.
-Mamma mia! És jó volt?-nevetett Vicky
-Aha, de nem tehetem meg Lorennel!
-Ez cinkes eset! Na menjünk le, mert a barna lovagod már vár!
-Ki?-nevettem
-Zayn, ki más!-röhögött
Lementünk a nappaliba és leültünk a díványra. Zayn akkor jött ki a konyhából.
-Na Mrs. Malik nem éhes?-fordult hozzám
-Mr. Malik nem vagyok a felesége!-nevettem
-Még nem!-mondta a cinkos mosolyával
-Még csak az kéne!-csatlakozott Liam.
-Okéé, hát akkor máshogyan udvarolok! Hozzám jössz csajomul?-nevetett
-Nem Zayn, de azért köszi a kérdést!-mondtam és kacagva vállba vertem
-Háhá! Tetszek neki!-nevetett
-Persze Piroska néninek!-röhögött Niall
-Csönd kaja matyi!-vágott vissza Zayn
-Oké, mind kettőtöknek kuss van!-zárta le a vitát a bátyám
Loren, Vicky, Heather és én csak nevettünk, hogy ezek mit ökörködnek.
-Oh, na most mi felmegyünk és kidekoráljuk Robert Pattinson meg még egyéb helyes srácok posztereivel a falat a szobánkban.
-Hmm, kértek 1D-s  posztert?-kérdezte Niall büszke arccal
-Nem kösz, azok nem helyesek!-nevetett Loren.
-HÉÉÉÉ!-ordította Liam
-Bocs Bátíó!-vihogtam.

2 megjegyzés: