2012. augusztus 8., szerda

7.rész-Talán elveszítem őt?


-Baszd meg magad Lau!Kösz szépen!-válaszolt feldúltan Loren és elment.
-Pompás Louis, köszönöm szépen!
Loren után rohantam. Egy fa tövében ült és zokogott.
-Menj innen! Nem vagyok rád kíváncsi!
-Loren, hallgass legalább meg!
-Mondjad, na halljam a kifogást Miss. Tökély. Te mindent megkaphatsz! Mi lenne ha most én is rámásznék Zayn-re?
-Ez több mint 2 éve volt! Nem jelent számomra Louis már semmit!Nem járnék vele újra!Ezt ő is tudja! Ne haragudj! Kérlek!
-Nem Lau! Ez nem ilyen könnyű! Louis érez még irántad valamit!
-De én nem értsd meg!
*Eközben a srácok*
-Louis, miért nem mondtad ezt? Tudod, hogy utálom a gondolatát is annak, hogy valamelyikőtök össze jöjjön vele!
-Lau már nem kislány! 16 éves Liam, hadd döntsön már egyedül!-válaszolt Zayn
-Az istenit! És szerinted mi van ha kidobjátok, vagy megcsaljátok? Nem ti töritek magatok hetekig, hogy újra szeretni tudjon!
-Liam, haver, nem csalnám meg hidd el!-mondta Zayn
-Nem, és ne is próbálkozz nála! Vita lezárva!Lau tiltott zóna, főleg neked Zayn! Menj randizz Miss vakolattal!
-Nem érdekel Perrie! Fogd fel, hogy a hugod tetszik!-vágott vissza Zayn
-Nem izgat! Megyek telefonálok!
-Aztán kinek?-kérdezte Zayn
-A repülőtérnek!
-Vissza akarod őket küldeni? -kérdezte meglepődve Harry
-Nem csak idehívom Daniel-t! Ő tényleg szereti a hugomat! Megpróbálom összehozni őket!
-Kössz! Azt hittem haverok vagyunk!-mondta Zayn és elment
*Lau szemszöge*
-Loren értsd meg!
-De nem érdekel! Legyen a tiéd!
-De nem kell!
Ekkor megpillantottam Zayn-t. Bánatosan kullogott az egyik ösvényen.
-Zayn?-kiáltottam oda
-Hagyj békén!-mondta és tovább ment.
Mi van? Mit csináltam? Tuti Louis, esküszöm megfojtom azt a gyereket! Nem bírom, most egyszerre 2 fontos személyt fogok elveszteni miatta? Mert a 2 évvel ezelőtt történt hülyeséget szétkürtölte? Ugyan, belehalt volna a világ, ha ezt a többiek soha nem tudják meg? Ha elveszítem őket, akkor az a legjobb barátnőm lesz, és az a srác akibe végig szerelmes voltam.

2 megjegyzés: