2012. augusztus 30., csütörtök

13.rész-Végre


Zene: http://www.youtube.com/watch?v=RGLh138m7sA&feature=related

*Lau szemszöge*

Épp akkor lépett be Louis, amikor kiejtettem, hogy Szeretlek Zayn. Ránéztem az arcára, és láttam rajta millió egy érzelmet. Haragot, Sajnálatot, Csalódottságot. Odamentem és megöleltem. Nem húzódott el tőlem. De a csendet én törtem meg.
-Sajnálom Louis!-mondtam és lehajtottam a fejem.
-Tudtam, hogy szereted! Mindig is tudtam! Egyébként, semmi baj!-mondta és rám mosolygott
-Akkor barátok?-kérdeztem reménykedve
-Persze!-mondta és megölelt
-Remélem, hogy felépül. Nagyon szeretem!-mondtam és az ágyhoz léptem.
-Tudom, és fel fog épülni. Miattad!-mondta Louis
Csak bámultam a semmibe. Zayn arcát néztem. Még így is rettentő aranyos volt. Kár, hogy azokat a gyönyörű mogyoróbarna szemeket nem láttam. Most nem ragyogtak.
-Csókolóztam Eleanorral!-törte meg a csendet Louis
-Hát Louis, őhm rendben! Legyetek boldogok!-mondtam és rámosolyogtam
Louis kiment, de én bent maradtam. Egy teljes napja csak ültem az ágya mellett, és nem mozdultam el onnan. Bíztam benne, hogy ez segít. Leültem a székre és beszélni kezdtem Zaynhez.
-Szerelmem, ha hallod amit mondok, kérlek csinálj valamit!-mondtam és ismét sírni kezdtem
Megfogtam a kezét, és nyomtam egy puszit a szájára. Ekkor olyan történt, amit már kerek egy napja vártam. Zayn egy kicsit, de megszorította a kezem. Amilyen gyorsan tudtam, kirohantam a recepcióhoz a bátyám meg utánnam.
-Mi a gond hugi?-kérdezte Liam meglepetten
Nem törődtem vele, csak a recepciós hölgyhöz fordultam.
-Jó napot! Gyorsan tudná értesíteni Dr. Frent? Sürgős!
-Jó rendben.
Felhívta, én pedig türelmetlenül doboltam az ujjammal a pulton. Liam meglepődve figyelte mit csinálok, de nem szólt semmit. Pár perc múlva megérkezett az orvos.
-Dr. Úr, az a helyzet. Hogy az előbb bent voltam Zaynnél, és beszéltem hozzá. És egyszer csak egy ici picit mint ha megszorította volna a kezemet.-daráltam a szavakat.
-Rendben bemegyek és megnézem.-mondta és rám mosolygott
Ő előre sietett, én pedig Liammel ballagtam lassan vissza.
-Nyugi hugi, fel fog épülni. Csak miattad mert szeret téged! Nagyon!-mondta a bátyám
-Jajj, nagyon remélem. Bátyó én is rettentően szeretem őt!-mondtam és megint sírni kezdtem
Amikor odaértünk, Dr. Frent már ki is jött.
-Dr. Úr na mi a helyzet?-kérdeztem izgatottan.
-Felébredt! Bemehetsz hozzá, de egyenlőre te menj csak be!-mondta mosolyogva
Az örömtől kivirágzott arccal rontottam be a kórterembe és vágtam le magam Zayn mellé. Vagyis akartam, mert leestem az ágyról.
-Azta, basszus, jól vagy?-kérdezte Zayn
-Én jól!-pattantam fel-Veled mi a helyzet?-kérdeztem
-Én is már sokkal jobban.Kérdezhetek valamit?
-Persze!-mondtam és rámosolyogtam
-Tényleg szeretsz?-kérdezte
Én nem válaszoltam semmit, csak ismét rámosolyogtam és megcsókoltam
-Mindennél jobban, Zayn.

2 megjegyzés: